Drömma kan man alltid.



Värme och bad i Turkiet 08. Här med bästa J ♥.


Värme och sol längtar jag främst efter. Det kalla vädret har inte fått mig att bli lite deprimerad innan
men efter motgångar idag så känns det mesta tungt och det känns som att alla dagar har varit sånna.
SÅ är det inte, och jag är så glad över alla glada dagar jag har fått, gladare än nånsin faktiskt.

Jag drömmer iallafall vidare... Om välbetalt jobb, ännu mer glada dagar och en slimmare kropp och Lykkes
ett-årsdag. Inom närmsta halvåret händer det mycket roliga saker. Och om bara 2 dagar flyttar vi!


Bredband är iallafall fixat och om 7-10 dagar har jag det i nya lägenheten. Vad beroende man kan vara.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till med flytten :)

2011-03-30 @ 18:31:22
URL: http://slundstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hmm.. ja sprickning är ju inte så kul.. jag sprack lite med Elvira, men minns att bli sydd var det värsta.. allt klämma ut bebisen var hundra ggr bättre! men ja, man behöver ju inte spricka.. så jag tycker inte att det är något man ska tänka på! om du oroar dig över det? nu vet jag ju inte varför du valde snitt men jag hoppas att du överväger det iaf, jag är sydd och det syns inte ens.. och ja, bara på efterkontrollen så såg inte ens min BM det.. så som sagt, det behöver INTE bli så illa!



Oscar var ju 57 cm och vägde 4720 gr.. så det var en ganska gooooooodbit =) Lykke då? hon var väl väldigt liten va?



det kommer att gå super, jag lovar! du har ju vart med om det en gång och ja nästa då vet kroppen hur den ska göra!



ja just det ja, ni åker ju.. när då?

gud vilket fusk =) är MYCKET avis!

men idag har det vart sol här, gud vad mkt gladare man blir på en gång =)

kramar!!

2011-03-30 @ 21:58:56
URL: http://fotolaiza.blogg.se/
Postat av: teddy

Hejsan vännen.

Drömma om bättre stunder kan man alltid och klart att det slår in.

Fin bild ett inlägg ner :)

2011-03-31 @ 08:52:33
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Ja drömma kan man alltid göra..Värmen kommer snart till oss med så vi kan bada och ha mysigt med våra små..kram

2011-03-31 @ 16:14:30
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0