Vi lever..





Hejsan!

Jag har varit borta ett tag och hoppas på att inspirationen är tillbaka annars kommer väl ett inlägg då
och då men hoppas på det förstnämda. Att skriva om känslor och att uttrycka sig är väl egentligen det jag
gillar bäst så vi kan bara hålla tummarna..

Jag jobbar väl egentligen bara just nu så lediga dagar tillbringas bara med Lykke innan inskolningen börjar i Augusti också. Med toppenvädret tog vi med våran vän Stefan på en sjujäkla svettig promenad innan dagens efterlängtade jobbpass.

Bilderna är iallafall tagna med mina nya leksak, present från Stefan och som ni ser.. Systemkamera... nej det behöver inte jag för att bli nöjd med bilder även om jag skulle vilja ha en.

Tänkte väl egentligen bara visa att vi fortfarande lever och med det stänger jag igen innan jag öppnar ögonen om några timmar igen för jobb igen. Livet är på topp ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina bilder.har utslagen försvunnit?

2011-07-01 @ 17:00:05
URL: http://mammatillhampus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0