Lykke har blivit med...



Barnkläder precis i min smak, sött och gulligt ska det vara oavsett kön :-)

Lillsessan växer ju som bara den och blir mer och mer rörlig för varje dag som går. Gåstolen är inte lika intressant
längre när man kan krypa, ställa sig mot saker och gå sidosteg. Babyhullet är ju fortfarande där men inte på samma
sätt. Hyffsat lång med medelkropp istället för mini-baby och tjock på bredden är en stor skillnad på min lilla knubbis. Bebisar SKA vara goa och runda.

Jag föredrar Kappahls kläder före alla andra babybutiker, enbart för att jag inte är så förtjust i mumin, nalle puh och
allt vad det kan vara, jag gillar blommor, rosetter, randigt, spets eller enfärgat utan mönster.

Och Cubus får tummen upp också som ni ser på dem två sista bilderna. Även i storlekar, bodys där är ju mer långa och breda inte smala och korta såsom HM och Lindex. Saknar dock heldressar som Cubus har haft gott om innan vad
jag förstår, tråkigt men nu vet jag det till nästa gång att det är mer till nyfödda.

Sockfetisch mama saknar mer strumpor i vitt, får bli strumpjakt imorgon med mormor på stan i samband med nya leksaker. Lykke ska få nått i form av trummor eller maracas bara det låter och dunkar jäkligt högt är damen glad.
Jag är inte lika nöjd med mina redan skrikande öron och antagligen en lite mildare variant av tinitus, men att vara
fjantig kan ju vara kul det med och jag undrar vem som leker med vad sen ;-)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Måste bara hålla med dig på två punkter. Dels att bebisar ska vara runda och goa! :) Sen älskar jag också KappAhls kläder! Så sött :) Newbie osv..

2011-02-26 @ 22:13:03
URL: http://nattstad.se/AlexandraAndersson
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gumman



Nim tackar så mkt :)



Vilka söta kläder du hittat :)



Nä sjuka barn tackar vi nej till. Idag mådde han bättre, han åt t o m. Så tummen upp! Hoppas det håller i sig nu :)



Åh shopping till dig också, lovely! Sånt behöver man ju med jämna mellanrum :)



Jobbet gick bra och det stämmer ju helt att jag jobbar fredagar. O så måndagar :P Idag har vi babysimmat och varit på ettårskalas. Imorgon blir det en lugn hemmadag.. bara lite plugg som måste göras.



Sov gottis, kraaaam <3

2011-02-26 @ 22:42:05
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej gumman!



åh vad mycket fint =)

ja kidsen brukar ju växa så det knakar, så tycker man måste handla nytt hela tiden! ha ha.. eller så har man tröttnat på kläderna, när de stannat en stund.. hihi..



vad gör ni idag då?

ska ut på promenad iaf och sen ska jag jobba idag! kommer bli kung =) så himla roligt att komma ut lite bland folk!



kramar!

2011-02-27 @ 08:54:13
URL: http://fotolaiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0