hej och hå



Lykkebus
på ikea häromdagen

Har precis vågat pilla bort sårskorpan eller den lilla blodklumpen som var intorkad vid ögat,
det gör fortfarande otroligt ont, men ville se hur såret ser ut ifall att om det måste sys vilket jag inte tror. 
Man ser ett litet litet tre-kantigt jack ser man klart och tydligt. Vill ta mig iväg till VC men är ju väldigt svullet och lila/rött. Det har ju blivit en hel del svullnare inatt och ska ge det en dag till sen åker jag in.
Är inte så sugen på att gå ut såhär heller, man skulle kunna tro att jag har fått stryk på riktigt ;-)

Tvättar rent ögat då och då eftersom det rinner ganska mycket, ska låta det vila lite så får vi se hur det ser ut senare. I värsta fall får jag åka in till akuten och kolla det.
Lykke tycker nog att jag ser ganska lustig ut, hon vill liksom röra vid ögat och har dratt till mig några gånger och flinar. Jag får ta mig i kragen och flina lite med henne.

Kommentarer
Postat av: mamma till William

Vilken söt bild på sötnosen..Ha en skön onsdag..kram

2011-02-09 @ 15:14:08
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0