kunde inte motså

Tänkte köpa en till nappflaska ifrån MAMs igår, men dom har slutat med dom? Iallafall på apoteket och börjar med Dr Browns istället och en sådan kan inte vi använda. I början innan jag visste att MAMs fanns körde jag på vanliga nappflaskor som är riktigt kassa enligt mig. Svårt att suga tag i och maten bara rinner överallt eftersom nappen är rund och liknar en bröstvårta. (Lykke är inte van vid bröstvårta så kan vara därför.) Så igår vart jag riktigt besviken men vet att maxi har så får hoppas att dem finns kvar där. Vad använder/har ni köpt för nappflaskor?

Gick in på kappahl i hopp om att det skulle finnas nått sött som skulle passa. Jag gillar ju inte mimmi och nalle puh, varför vet jag inte men jag hitta en skitsöt kofta på newbie-avdelningen för ynka 80 kr så jag kunde inte låta bli. Utbudet av babykläder är verkligen dåligt nu, Lindex och kappahl helt okej men cubus och hm är totallt värdelösa.

Ska lägga ut Dag 14 - det här hade jag på mig idag lite senare.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hejsan tjejen!

jag använder MAM och här finns de då på ica maxi?

hittade du några där?

annars får du väl säga till så kan jag köpa och skicka? konstigt om de slutat med de helt..

ja här har vi tydligen haft -24 idag :( och det är alldeles för kallt.. uscha!

men vi var ut en vända idag iaf :) ner på Mora för att köpa lite och sen hälsa på en kompis!

något måste man ju göra!

hoppas att det är bra med er..

kramar!!

2010-12-02 @ 20:24:38
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

den var riktig söt!



sorry för sent svar:

ja drömma måste man :)

kram

2010-12-02 @ 22:14:05
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej gumman



Vi kör på MaM, Nim fattar inte hur han ska ta de där runda flaskorna :P

Men MaM hittar du ju även på maxi/coop - kika där.



Jadu Nim gillar inte kylan iaf :P men jag förstår honom, huuuuua... är ju SÅ kallt nu :(



Attans att inte mikron kommer!! Hoppas ni överlever helgen iaf!! stooor kraaaam

2010-12-03 @ 14:04:06
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: I

Jag stod också och fingrade på den, men vår ekonomi och vårt miljötänkande satte stop för det.

2010-12-08 @ 22:17:56
URL: http://ifunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0