Hostan övertar.

Att ha en vanlig förkylning är inte så himla jobbigt, men när den blandas med pollen och går från bättre till
igentäppt hela tiden tröttnar jag. Och för att jämna ut det hela har jag hostan från helvetet, jag går typ av
varje gång, så nu ska jag kurera i solen hela dagen efter 9 timmars sömn. Snuttan är hos moffa och plastmommo
sen igår och stannar någon dag till. Bara vara Sanne, för ett tag.

 
Sitter här med en redig frukost för en gångs skull, lite musik och tror att dagen kan bli bra.



Och så lite presenter. Dockan har jag fått några utbrott på, första var ett asgarv i tio minuter, nästa gång
tänkte jag dra ur batteriet, och sen efter det tänkte jag att den där dockan kommer psykskratta mitt i natten
för att skrämma skiten ur mig, not yet men det kommer. Jag lovar.

Tänk er det grymmaste äckligaste skräckfilmsskrattet från ett barn... Sorry Sofia, annars är dockan perfa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, jag sa ju att du skulle få brytet på dockan.

2011-05-13 @ 16:15:18
Postat av: malin

Åh vad snyggt det blev med bokstäverna, bra tips till Alma får eget rum ;)

2011-05-13 @ 21:29:55
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Angelica

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-12 @ 17:07:37
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0