mot ljusare tider i bloggen



Under mina snart tjugotvå år tycker jag att jag har åstadkommit ganska mycket som jag är nöjd med.
Rest till underbara länder och fått uppleva olika men ibland också skrämmande kulturer, fått barn som ung och att göra det ensam. Att börja jobba vid sexton år och att ha arbetslivserfarenhet, att ha bott i en storstad helt själv utan nära&kära. More to come 

Ny header & design kom upp under kvällen och jag är jättenöjd. Stort tack Rebecca för att du ville hjälpa mig, och för att du skänker 50 kr av beloppet till valfri välgörenhetsorganisation.


Kommentarer
Postat av: Lisa

åååh men va fint du fått till det här inne, verkligen!



ja jag tycker med att du har hunnit med MYCKET! och att du är superduktig! är väldigt påfrestande att ha barn och att ta hand om de själv jämt är ju ingen lätt sak.. men du fixar det galant =)



gud vad söt hon är!

hoppas att ni har det bra..

2011-03-03 @ 21:34:18
URL: http://fotolaiza.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

TAAAACK eller vad man säger :D



Här inne var det nytt och fräscht, lovely!



Nim har inte fattat att man kan resa sig.. än. Men är väl bara en tidsfråga. Ingen aning vad man ska göra åt det. I Ikeastolen finns ju iaf så man kan spänna fast dem.



Hoppas ni haft en bra dag, nattinatti :)

2011-03-03 @ 22:28:51
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det var så lite så! Kämpa på, du gör det jättebra! :D

2011-03-04 @ 17:27:56
URL: http://rebeccasdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0