Jag hatar att vänta.



Sängarna kom tidigare i veckan. Gardinstängerna köpte jag igår och blir samma
i alla rum istället för en massa blandning.
Lammfiltsplädarna och ljuslyktorna kommer passa perfekt bland alla vita möbler,
Beige ryamatta och brun soffa med fotölj.


Jag hatar att vänta på att få flytta, men nu är det 6 dagar kvar och jag har en del kläder, skor
väskor och sängkläder att packa ner så det går nog fort iallafall.
Och till det tråkigaste utav allt, handla MAT som annars är kul men nu fattas basvaror med.
Rengöringsmedel, moppar, svampar. Jag kan fortsätta ett tag till ;-)


Jag personligen har haft en svacka med mig själv i några dagar som bestått av tankar och gråt
men är på topp igen. Och nu smälter jag av Lykkes underbara skratt, skrattar åt allt och alla.
Säger det igen, men bättre humör sen födseln har inte jag upplevt. Underbara unge ♥
Lördag med sol innebär iallafall en liten promenad till affären för lördagsgodis, och nu får jag nästan
lite ångest över att ligga här men vi är nyvakna och Lykke napar redan.


Kommentarer
Postat av: paola

härligt att höra att du e på topp igen hoppas dsu har en trevlkig helg =)

2011-03-26 @ 20:26:09
URL: http://paolax.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Nim tackar så mkt för gratulationerna :)



Förstår att du längtar efter flytten. Men det närmar ju sig med stormsteg :)) Hoppas ni har en bra helg, kramar

2011-03-26 @ 21:16:55
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Va roligt med flytt, få inreda och greja!:)



Alla har vi våra up's and down's emellanåt.Skönt att du mår bättre!



KRAMEN!

2011-03-27 @ 20:19:00
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0