Jag har blivit kär..



Jag hade ingen idol-kändis när jag var yngre :-)
Det var omöjligt för mig då, men tydligen inte längre.
Shamar är en fet dröm.


Vi var på middag hos Pappa som fyllde år för nån månad sen. Med god mat, vin och bubbel kändes
det som en klockren dag. Lykke fick sån uppmärksamhet att hon inte ens hade tanke på att vara mammig.
Skötte sig exemplariskt och ville prompt att låtsas-mormor skulle byta bajsblöja. Den har aldrig varit så full.
Gammelfarmor var där också, alltså fyra generationer så det var synd att jag inte fick någon bild på det.
Himmelriket för damen var när är maten kom, förrätten med havre-pajdeg och räkfyllning
med gräddfil, dill och räkor... Mycket nöjd Lykke och mamma som fick två bitar ;-)
För att inte tala om potatis/palsternacka moset. Helt enkelt matkoma igår.

Det var läggdags för Lykke när vi kom och tjejen slocknade direkt med en ny jamas och en flarra välling.
Jag bättrade bara på mitt make och nya kläder sen mot M för ett glas rött sen vidare mot bion.
Vi såg "Hur många lingon finns det i världen" och rekommenderar den för dom som inte sett den.
Lykke var vaken runt tio med hosta och snorig näsa, trodde nästan det var RS-virus påväg efter några veckors sjukdom. Hon sov gott när jag kom hem som tur var och jag och gudmor avslutade med yatzy.

Lördagen var klockren. Lykke är på topphumör idag med så vi fortsätter med myset i soffan.
Älskar dem gladare veckorna ;-) 

Kommentarer
Postat av: paola

jaa han e snygg, galen kropp =)

2011-03-21 @ 00:08:09
URL: http://paolax.blogg.se/
Postat av: Sandra

han är ju så snygg så jag förstår dig haha

2011-03-27 @ 21:04:09
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0