Allting känns så jävla bra



Hej i solen...

Ja ja vet... här uppdateras det inte alls ofta längre..
Jobbet tar energin och orken för det mesta och väl hemma är det Lykke som är prio.
Men jag saknar att skriva så nu kanske jag är på gång igen, har ju trots allt sagt det förr..


Jag trivs hur bra som helst på jobbet och inget är nytt längre, det mesta flyter på jäkligt bra...
Äntligen vet jag vad vilket område jag vill vara inom när jag blir stor och ska försöka med utbildningar redan
till hösten. Vården it is!

När det gäller lägenheten trivs jag fortfarande som fisken... men jag vill ha en trea just för Lykke ska få sitt alldeles egna lilla rum. Jag vill kunna se på tv i sängen, lyssna på musik, läsa en bok eller bara snarka för högt.

Det var det jag hade att säga.



kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica - Nellie & Oliwer´s Mamma

åh stora tjejen :D

2011-07-14 @ 22:31:25
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0