vita drömmar


Ett vitt vardagsrum som detta finns i mina drömmar.
Naturfärger som vitt, beige & sand är favoriter hos mig sen länge.
Färger som kommer att gå i vårat hem.


GOD MORGON! För många är det lunch medans jag sitter och knaprar på frukostmacka ;-)
Lykke slog upp sina gröna tidigt och 8.30 klev vi upp. Jag har ringt samtal och bitar inför flytten börjar falla på plats. Vi har redan hunnit med en powernap på soffan och jag passade på att bara vara jag framför tvn funderandes på allt som komma skall.

Säng och kaffebryggare fattas fortfarande och sängen kommer att beställas från IKEA, antingen denna månad eller nästa, det är så trångt här hemma så blir förmodligen nästa månad. Nästan alla mina möbler står på våran inglasade veranda ihop om att det inte ska komma mer snö, skulle vara grädden på moset om taket rasade in och allt blir helt plötsligt väldigt dyrt.

Ska iväg om en stund på fika hos L som bor ganska nära oss. Känner mig lite hängig så kan vara ganska skönt att ha nära hem ifall att.


HA en toppendag alla. Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman!



jaaa vad fint..

precis sådär vill jag med ha =)

skulle kunna byta ut allt här hemma till vitt.. hihi.. men det är ju så fint, trivsamt och stilrent juh!



hade ni en bra fika?

hoppas att du mår bra med?

jobbigt när man känner sig sjuk =/



hoppas att ni får en bra dag!

kramar!

2011-01-26 @ 07:42:14
URL: http://fotolaiza.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh så fint. Jag älskar vitt

2011-01-27 @ 15:08:39
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0