Vilken dag



Vilken lycka.Älskar min lilla glada bakelse.

Kontraktet för lägenheten är påskrivet. Det känns så himla skönt att den biten är löst så nu är det bara själva flytten som är kvar. Och saker där intill som jag behöver. Jag har precis varenda lilla (stora) möbel man kan ha och det underlättar och gör hela saken billigare. Puh. Kaffebryggaren är väl det viktigaste som fattas.
Den 1/4 flyttar alltså Jag & Lykke. (+-) någon vecka såklart. ♥

Måste dela med mig av en sjuk grej som hände idag. Jag har ju ett antal katter här hemma, som antagligen gillar trånga utrymmen som varukorgen under vagnen. Jajemen, idag när Jag och L gick tog en promenad till Netto orkar inte jag köra vagnen så det får L sköta. Väl vid netto byter vi och jag tar över och säger "Vad tung vagnen är", L kollar mot varukorgen och ser något lurvigt och säger "Sanne, du har en katt i din varukorg" Det var så sjukt att jag knappt fortfarande inte förstår att det hänt. L går iväg och verkligen asgarvar och kan inte sluta, jag blir helt till mig eftersom jag inser att det är en utav våra katter. Obehagskänslan går igenom hela kroppen och jag börjar må illa så smått och vill genast att allt ska vara över och att bara ska gå därifrån. Att inte veta att katten har hoppat i varukorgen, åkt buss, varit ute, och så vidare var obehagligt. Kissemissen mår bra, aningen skärrad antagligen. Likaså mamma, och jag. Helt klart en sjuk grej som är "typiskt mig" men huvudsaken är katten mår bra och är hemma igen.



Kommentarer
Postat av: marlene, mamma till lilly & john

Lite kul va de ju ändå, haha. Men stackars kissemiss.. det är en innekatt annars va?

2011-01-12 @ 09:28:11
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Haha vad härlig du är!! Tack :D Kramar

2011-01-12 @ 11:24:10
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Haha jasså? Ja, allt som blinkar och rör sig är ju bara SÅ häftigt ;D Kramar

2011-01-12 @ 11:49:04
URL: http://madeleines.se
Postat av: sanna

Åhh gud jag skulle blivit super stressad av att min katt hade råkat följa med, shit! Tur att det gick bra=) Har varit med om ngt liknande fast då skulle jag och min kille till gbg från lör-sön så vi fyllde på med massa mat till vår katt och åkte till gbg vid 11 på lördagen och sedan var vi hemma runt 19 på söndagen. När vi kom hem så satt inte vår katt i hallen som vanligt och vi började leta som bara den efter henne maten var inte ens rörd och efter mycket om och men så hittade vi henne på balkongen.. Vi blev stressade kan jag lova eftersom hon varit där hela lördagen och söndagen, och balkongen är inte inglasad så hon hade kunnat hoppa ut, usch det var hemskt och vi hade extremt dåligt samvete efter denna händelse...

2011-01-12 @ 12:23:37
URL: http://sannissa.blogspot.com
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Åh så söt hon är :) hihi!



Jo tack det är bara bra med oss :)

Med er då ? :)



Kram

2011-01-12 @ 12:52:38
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej söta vänner.



Vilken tokig katt då :D



Östermalm är ju fint :) Hur stor är den? Kul att äntligen ha något eget?

Jätteglad för er skull :)



Många kramar

2011-01-12 @ 20:42:05
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

vart ska ni flytta? :) Grattis till lägenheten iallafall :D

kram

2011-01-16 @ 01:53:05
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0