Ullared dagen lång



Nya sulkyn från Babyboom. Jag blev förvånad över det låga priset och trodde vagnen var skit, att den skulle vara trasig eller delar som skulle fattas vid öppnat paket, men inte. Tummen upp Ullared.
Vagnen var en gåva från mamma, underbart när föräldrar hjälper till.
599 för en bra sulky, rejäl varukorg (stort plus) tre ställbara ligglägen som är superlätta att ändra. (Också stort plus) låsbara hjul, bra suflett med reflex och reglerbart fotstöd.

Jag, mamma och damen har spenderat sju timmar i bil och två timmar inne på Ullared. Om det var värt det? Väldigt! Kom ju inte hem med riktigt allt jag tänkt mig, men måste ta saker pö om pö för att kunna överleva resten av månaden med, ensamstående och med en låg mammapeng kommer man inte så långt på, tyvärr!
Barnavdelningen är den bästa på hela stället, det finns verkligen allt. Varubeteckningarna sitter lite fel på hyllorna bara. Köpte ett bäddset till Lykke som sen visade sig att vara till vagga men jag löser det på något sätt. ;-) Vid nästa bebis kommer jag antagligen införskaffa det mesta där.

Nattade Lykke för ett tagsen, efter ett bad, en dag i bil och vagn somna hon gott. (Blöjan hade läckt igen) Sulkyn är monterad och klar, lätt som en plätt. Plockat med resten av mina ting och precis slagit mig ner i soffan med Hallonpaj med vaniljsås, en dag med bara onyttigheter såsom räkmacka & Burger king.

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att du/ni blev nöjda med erat Ullared-besök :)

2011-01-31 @ 08:46:48
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0