min duktiga




♥ Dom översta bilderna är tagna igår, och är så himla underbara.

Gårdagen spenderades på lite olika håll. Promenad runt middag med L & T trots att vägarna inte var skottade och att det snöade hindrade inte oss, det var så himla skönt!
Eftermiddagen hemma hos K & J på fika sen resturangbesök på Riviera i stan, bästa pizzerian/resturangen om jag får välja.  Lykke skötte sig exemplariskt. Skrek till med läten så hela stället flina. Hon låter arg men snarare mer än bara nöjd. Kvällen slutade sent, mer eller mindre på morgonkvisten då vi drack vin, jag & Julia. Lykke sov sen länge och vakna inte förrän halv åtta. Skönt för liten ♥

Blen en snabblunch på Mc idag, gott efter några glas vin speciellt.. Skyller inte på att jag och J väntade på L. :-)
Efter två latte med vanilj&hasselnöts-smak är magen återställd och hjärnan är piggelin.

Kvällar med nära och kära är det bästa jag vet. ♥
Uppdaterar med 2a dagens bild och en försenad julklapp från J senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0