nummer 3



Tand nr 3 och utvecklingsfaser går inte ihop har jag just visat mamma. Nu är jag snäll och låter mamma få sova på nätterna igen. Det tackar vi för ♥

Ja, idag kände jag tand nr 3 där uppe, blev förvånad och ville kika men fick såklart inte. Jag trodde den skulle komma där nere breve dem andra. Nu kanske vi kan få någon lugn vecka innan nästa tand börjar spöka, det skulle uppskattas. :-)

Igår tog vi en långpromenad in till stan på 7 km och idag känns det i ena benet.. alltså inte träningsvärk, utan jag går ju med alldagliga skor och med alla iskucklor så är inte det så konstigt.
Vi åt lunch med bebisarna, jag och lindore. Lykke fick melon, något som damen är tokig i och blir arg om hon inte får mer.

Förövrigt så har jag startat med diet. Allevo bars sen nutrilett shakes som smakar värre än svamp men vill man vara fin får man lida pin. Jag räknar kalorier och det blir hårt innan jag når mitt mål men det kommer vara så värt det. Nu tycker väl alla att det är onödigt och att man går upp efter. Fel om man fortfaranade äter bra när man väl rör på sig. Tog väääldigt lång tid innan jag lade på mig igen efter min förra jojobantning ;-)

Hur jag väljer min viktnedgång är inte ditt problem.

Kommentarer
Postat av: DIESSEL

Åh jag gillade bokstäverna med hans namn som hänger över. Är det något du gjort själv eller beställt?

kram

2011-01-19 @ 13:20:38
URL: http://candyz.blogg.se/
Postat av: Lina

Det var bra gjort och ta den långpromenaden,sj skall jag och Hampus ta cykla den vägen i sommar så behöver man inte tänka på att ta bussen.Ja skall försöka röra på mig lite mer nu bara man blir frisk snart,inget roligt och bara vara hemma och få luft genom att ställa sig på balkongen =)Hälsa Lykke

2011-01-19 @ 14:08:03
URL: http://www.mammatillhampus.blogspot.com/
Postat av: J

vilken sötnos:) lycka till med viktnedgången!

2011-01-19 @ 14:38:54
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Carola

Hej!

Lycka till med shakerna =)

Ja o sambon körde me de i slutet av förra året, fast det var inte nutrilett. Vi står ganska stadigt kvar på den vikten vi sluta, men självklart får man tänka på vad man stoppar i sig, men det är ju aldrig fel och göra annars heller så...



Jag tror du fixar de!



Kram Carola

2011-01-19 @ 15:19:26
Postat av: malin

Mina föräldrar har varit i Icmeler och gillade det. Jag var i Side hösten 2009 och den staden gillade jag väldigt mycket. Men jag håller med dig att man gärna åker till samma ställe igen men att det är kul att se något nytt =)

2011-01-19 @ 19:23:14
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: DIESSEL

sv: åh förlåt var inte meningen hahaq jag skriver med så många mammor så jag måste blandat ihop er haha



Får man betala per bokstav då?

2011-01-19 @ 21:41:18
URL: http://candyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0