lykke gillar kattmat



Jag idag.
Inviger nya koftan som jag också köpte igår på Ullared. Snyggt fall, och beigegrön färg.


Jag är fixad för dagen, Lykke rotar bland kattmaten och ska snart bli bytt på, nya kläder sen går vi mot bussen.
Vi ska träffa kära E. Jag behöver välling så vi tar en promenad, man har liksom anledningar till att behöva röra på sig, och gud vad bra jag mår av frisk luft. (nu åkte kattmaten ut)

Började också med min diet idag, känner mig väldigt hungrig med vet vad det innebär och jag ska klara det.
Vatten, shake, vatten, shake promenad. Och med ny vikt kan jag hålla mitt mål. Tidigare testat och gick upp mina förlorade kilon igen när jag träffade Lykkes pappa, 2 mån innan jag blev gravid. Två år tog det :-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman!

vad duktig du är.. vad är det för shake du kör? jag har oxå gjort de förut, cambridge och den funkade finfint! sen gäller de ju bara att man ställer sig på vågen för att hålla koll.. och då borde de ju inte vara några problem eller hur =)

snygg tröja med och hoppas ni har en bra dag!

igår hade vi ju släktkalas.. och idag har vi haft lite besök och vart ute och lekt i snön =)

sen får vi nog lite mera besök ikväll sen..

en mysdag helt enkelt!

kramar.

2011-01-31 @ 15:32:42
URL: http://fotolaiza.blogg.se/
Postat av: malin

Hur många kilon är det du vill gå ner? Visst är det jobbigt att man automatiskt blir hungrig när det vankas diet? Alla mina tankar kretsade kring mat när jag gick på diet och pratade om mat hela tiden. Galet =)

2011-01-31 @ 23:23:38
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0