fika och andra härligheter



Each day is a blessing!

Gud vad frisk luft påverkar ens humör, vilket jag typ har kommit på nu när man är ute med vagnen iallafall en gång per dag. Men det finns dagar man inte känner för något, dem dagarna är jag och Lykke bara gosiga och myser dagarna långa, min lilla skatt ♥ Idag fick jag tillbaka humöret efter en liiiiten svacka.


Vi träffade Lindore & Theo idag igen efter Jul&nyår flygit förbi. Skönt om jag får säga, ser fram emot det nästa år liiiite mer :-) Vi skulle gå till babycafet men det var ju stängt och öppnar inte igen förrän nästa måndag så vi tog bussen till Waynes istället, vårat stammishak ;-)

På bilden ovan sitter Sandra med Lykke. En gammal men väldigt betydelsefull vän som jag inte alls träffar lika ofta tyvärr, men idag så. Vi tittade igenom gamla bilder, en del var 7 år gamla. 15 år var jag då och väldigt olik mig själv idag. Men vilka minnen. ♥


Kommentarer
Postat av: Veronica

Fin hon är din lilla Lykke!



Okej vi har inte testat suppar, men att smeta på funkar så vi kör på det. Ju mindre alvedon som det går känns bättre på ngt sätt :)



Ok, men skönt. Hoppas det blir bättre med sömnen :)



Förstår det, man måste ju komma ut lite :) Så vad gör ni idag då? KRAM

2011-01-04 @ 08:33:42
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: marlene, mamma till lilly & john

Ja våran jul o nyår va jätte mysig. I år åkte vi inte runt till alla som vi brukar utan va kvar på ett ställe hela julen.. det va skönt att slippa all stress.



Har du lyckats få reda på hur man mobilbloggar? förklara gärna för mig då för ja kan inte.



KRAM

2011-01-04 @ 09:21:36
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: marlene, mamma till lilly & john

Jo det kan jag också, haha. Man måste tydligen koppla sin mobil till bloggen och skicka sitt inlägg med sms... ungefär så tror ja. men eftersom jag har skyddat nummer på mobilen så fungerar det inte för mig :-(

2011-01-04 @ 10:13:53
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh vilken sötnos du har!!



ja den där listan var lite rolig, en utmaning att göra :)



hoppas att hon blir frisk snart, sötisen!

och du var riktigt fin på nyår med :)

hade du skoj då?



kramar!!

2011-01-04 @ 10:59:13
URL: http://fotolaiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0