Award

Tack Marlene för Awarden. :-)



Ta upp närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4. Vad står där?
Att umgås med barn.

Vad är det senaste du såg på tvn?
The Cleveland show.

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tvn..

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Tog en promenad hem från Lindore.

Vad har du på dig?
Ridbyxeleggings och bas-linne.

Vilken var den senaste filmen du såg?
The haunting of Molly Hartley

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Om jag får chansen, så absolut.

Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
Tacka och länka den du fick priset ifrån.
Skriva 7 saker om dig själv.
Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.

1. Jag älskar inredning.
2. Vill fettsuga mig.
3. Tror på spöken & horoskop. Horoskopen stämmer oftast alltid på mig.
4. Har jobbat på städföretag i två år ca, jag älskade det.
5. Vita leggings är det fulaste jag vet.
6. Är otroligt lättskrämd.
7. Shamar Moore är mitt kändis-kärlek. Haha

Jag skickar vidare denna awarden till bloggar jag läser varje dag.

Teddy
Alexandra 
Jessica
Ida
Malin
Linda
Ida


Kommentarer
Postat av: Classy - ung mamma till Milo ♥

Tack du :)

2011-01-18 @ 00:42:00
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: teddy

Tack snälla du. Vad söt du är!

Så fort lillstumpan ligger och susar ska jag spana in frågorna ordentligt.

Hoppas allt är fint med er.

Vi har varit på långpromenad.

kram ifrån oss

2011-01-18 @ 13:12:36
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

åhh va roligt :)



ja gör den så fort jag fåt di över :D



sv: tack tack du :)

2011-01-19 @ 21:24:50
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0