herreguuuuud



LYXfrukost för en mamma som mig som annars får slänga i sig maten ;-)
Lykke fick en egen tallrik med äggröra men det var ingen succe alls..


Vi var uppe med tuppen idag och som vanligt bara en massa trots, jag förstår liksom inte varför hon är
arg och lipig hela tiden och väldigt trött. Vet inte riktigt vad jag ska göra, men ska iallafall testa med senare nattningar för att se om det blir någon förändring i humöret. Eller någon utvecklingsfas, vi får se ;-)



Tandborstningen efter frukost var iallfall något roligare, för en stund ;-)

...

Gissa om jag är trött på trots nu, pågått i fyra månader mer eller mindre. PUUUH!

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej sötis!



Skönt att en som förstår mig ang mitt inlägg :D Verkade som endel tyckte jag vart helt puckad.



Ja men precis, endel har ju inget val. Inget att göra åt. Och hon kommer säkert stormtrivas på dagis ska du se :)



Vi hade en jättebra lördag.

Babysim och så busade Nim massor med mormor.



Jag gick ut på kvällen, träffade några gamla klasskompisar. Var supertrevligt. Så var inte hemma förän 04 inatt.. På drickfronten var det lungt så man har orkat med söndagen. Men visst är man seg. Herregud man är inte lagt för partylivet längre :P



Hade ni en bra lördag?

Vilka gick vidare i melodifsetivalen då?



Ha en fortsatt bra söndag, kramis

2011-02-13 @ 16:13:54
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jag kanske ska tänka på trotsperioden och passa på att njuta. Fast det är ju omöjligt, man kan inte göra annat än längta :) 9 månader är rätt lång tid en då och ju närmare målet man kommer desto saktare går tiden. Tror bara att den som varit gravid förstår :) Och ja jag tror också det var därefter v33 som jag började bli inställd på förlossing :)

2011-02-13 @ 17:00:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gumman



Jo Nim älskar också andra barn. Men det är svårt det där.



Jo utgången var lyckad =)



Du, jag har också blivit helt senil sedan graviditeten.. eller förlossningen ska man väl säga.. så du är inte ensam :)



Idag är det jobb! Vad gör ni?



KRAMIS

2011-02-14 @ 09:00:12
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Va, åka till försäkringskassan? Lät allvarligt :P



Tack, ska jobba på lite här :D kramis

2011-02-14 @ 09:26:58
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: simone H

Det ser farligt gott ut :D

2011-02-16 @ 12:26:58
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0