Bra dag



Påväg hemåt från Stellas lekland, solen värmde och glasögonen åkte på. Stället är nyöppnat och var
bättre än förväntat. Dunjackan jag har på mig köpte jag när jag var i början av graviditeten, gick
dock inte stänga efter v.22. Tunikan köpte jag igår på sista av Cubus-rean för 49 kr. Små söta blommor
som man iallafall ser en liten skymt av. E på sista bilden, en av mina bättre vänner. UNDERBAR.

Vilket väder det har varit idag, strålande sol med många minusgrader, -16 är riktigt kallt och är glad över
att det inte blir kallare här nere i Skövde.

Jag är på strålande humör än och Lykke också, varit hela dagen faktiskt. Flörtade med massa killar, det är dem hon gillar.. speciellt deras fötter. Vem gillar svettiga 44:or? Efter en stunds lekande somnade Lykke på störten i min famn, lilla snuttan. Vi fikade i lugn och ro, det uppskattades.
Maten var också bra, lite lite att välja på men med fräscha toaletter så blir det jämnt iallafall.


Hoppade in på ÖB påvägen hem och fick med mig lite hem till lägenheten. handfatset, knivar, filtar och köksgrejer, latteglas (latte är dock mindre gott). Ja jag är nöjd :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Goddag!

Vilket jätte fint namn tösen har.

2011-02-20 @ 15:03:02
URL: http://Ensidaomallt.se/Linda
Postat av: Lollo - mamma till Theo !

är den vagnen bra? :) Har kollat lite på en sådan , men sen har jag hört folk som är missnöjda med stabiliteten på vagnen !?

2011-02-22 @ 09:11:51
URL: http://louiselindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0