TODAY IM WEARING THIS






Denna fina tunika från freequent.
Det är en födelsedagspresent och blev förälskad direkt.
Jag valde stl M och kan röra mig bra i den.
Bär svarta leggings utan fot och strumpor med volang till från topeco.

Gillar spetsdetaljerna vid armsluten, på fickorna och i sömmen
sen det stora hjärtat som pryder ryggen.


Godmiddag 1:a December.


Vi har fortfarande ingen snö utan istället få plusgrader och blåst.
Undrar om det fortfarande är Berit som spökar..

Jag hade ju sovmorgon idag och efter att Stefan gick till skolan imorse
kunde jag självklart inte somna om utan vred mig hundra gånger innan jag
gick upp vid halv nio, kokade ägg och tog frukost vid datorn.

Skulle absolut inte städa denna barnfria dag men toaletten behövde sig en
uppfräschning och nu är det rent från topp till tå.
Har slängt en massa prylar och ändå får inget plats.

Har slängt i mig matrester från gårdagen och ska strax bege mig ner mot tvättstugan igen.
Maskin fem och sex ska slängas i, jag lär mig liksom aldrig att berget växer fort.
Så jag ska boka en tid igen redan till helgen.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Fanns inget på vårt skit- Åhlens. Bara små, svarta. Så blev inget.. blä.. Får ha det fula som vi har..



Hoppas ni haft en fin dag fina du!

2011-12-01 @ 20:48:57
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fin du är =)



Hoppas du haft och har en fin 1 december!



//Anna

driver webshoppen och klädmärket Avanna

tshirts linnen tygkassar posters magtröjor

www.avanna.se

2011-12-01 @ 21:31:41
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0