Kläder & barnfri.




Lykke små klänningar och tunikor fick ta över min klädställning som till och med är i
hennes höjd, perfekt när hon kan välja och vraka själv om några år.


Min lilla tjej blir ju ett år om 4 dagar så snälla mormor fyllde på garderoben med sockersöta klänningar.
Favoriterna från HMs Conscious Collection och från KappAhls Vintage stories fick flytta in.



Conscious collection, Vintage stories och återigen HM. Med sex nya fina klänningar, ett par söta
sandaletter och solhatt ska vi nog klara oss igenom Turkiet och resten av sommaren.



Igår var första gå-brevid-dagen innan sommarjobbet drar igång på riktigt, det var kul och lärorikt 
men väldigt nytt, mycket att ta in och lära sig. Men det ger sig med tiden. Känns iallafall toppen!
Lykke sov hos E
och var med Gudmor och L i stan under tiden jag var iväg. Allt hade gått bra
och är så glad över att hon kan sova borta och är van vid andra än bara mig. Inte alltid blyg, inte.
Jag var totalt slut när jag kom hem, somnade på soffan och snarkade tills åtta. Gött med andra ord...

Och idag sover min bebis borta igen. Hos morfar. För mamman ska ha inflyttningsfest. 1 månad på Östermalm.
Redan...

Då kan jag tjata mer om Turkiet, baaaara 4 veckor kvar. Lika bra att stå ut med det...

Ska faktiskt redan nu ta mig ett glas vitt... ljuva liv.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Då kör vi på en filt.. Men stoppade du i filten i påslakanet eller hade du bara filten? :)

Guud vilka söta klänningar.. Mysigt med en resa! Turkiet är härligt.. Vi var i side förra året o det gillade vi jättemkt! Vart i Turkiet ska ni åka? :)

2011-05-02 @ 10:14:33
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Emilie

Där var jag med min familj när jag var ganska liten.. jättemysigt ställe, av det jag kommer ihåg :P

Vi bodde på Side resort i Side.. gillade stället jättemycket. Har varit i Alanya innan och där är turkarna helt galna ju.. haha! Det var faktiskt skillnad i side :)

Ha en toppenbra resa nu!! Kram

2011-05-03 @ 07:57:39
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Å fan va fina klänningar... sen är jag inte alls avis på din turkiet resa :-) hhhuuump!! ja vill ju också resa... KRAM

2011-05-04 @ 12:34:00
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Tack snälla :) Kram

2011-05-04 @ 22:19:11
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0