Här var det dött..

Från min sida...

Det har varit helt underbart väder dom senaste dagarna och det betyder häng ute eller på balkong.
Jag har fått färg och räknar med mer sol innan Turkiet så jag slipper bränna mig.
Vi bokade in gudmor på våran resa igår och nu är allt betalt så nu kan vi inte annat än längta.


Och....


Jag fick JOBBET!

Redan på nu på fredag och nästa måndag ska jag gå brevid för att lära mig.
Sen från och med vecka 24 är jag helt tillgänglig och fick förfrågan om jobb på midsommar.
Självklart.


Idag är det betala-räkningar-dag. Dvs att pengarna försvinner lika fort som dom kom in.
Hoppas på lite mer värme och sol.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Grattis till jobbet! Va kul =)

2011-04-29 @ 10:33:05
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0