snälla väx..

Bebisar växer ju otroligt fort om inte mer i början. Sjukt mycket. Nu har Lykkes viktuppgång börjat avta lite. 500 g i månaden ungefär, förut var det 500 g i veckan.. Jag vill inte att du ska sluta växa...

Vill ju att du ska använda dina fina vinterjackor..innan vintern är över! fina unge ♥
Lila kappa från kappahl, doppresent. i love.


Lykke har en svart dunjacka från Zara baby med men så dålig bild så den vill jag inte lägga ut. En rosa, en hellokitty väst, sen en höst jacka med en massa hjärtan i olika färger. Som vi antagligen inte kommer att kunna använda.


Kommentarer
Postat av: towis

åh gud vilken fin kappa! själv vill jag inte att min son ska växa så mycket mer för får ont av att bära honom redan nu ;)

2010-10-08 @ 12:51:16
URL: http://towis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0