mina mål.

Jag är en tankemänniska, ältar problem länge (tyvärr) pratar aldrig om mina drömmar och mål. Men nu vill jag det så nu får ni ta en del av det.. 

♥ Personligt; sådant som jag vet kommer hända mig.
                                                        
♥ Fler barn, med någon som vill ha barn och inte lämnar mig. Idag är jag dock glad över att jag slipper min dotters pappa.

♥ Bygga mig mitt egna hus, gillar att skapa och vill inte att någon ska ha likadant.

♥ Läsa till designer och skapa mitt egna klädmärke.

♥ Bli rik som ett troll. (hoppas iallafall)

♥ Få fler barn, ser fram emot en pojk.

♥ Flytta till stockholm.

♥ Gå ner i vikt, 2004 var året.

♥ Bli av med min depression helt.



Kommentarer
Postat av: Malin

Mysig blogg, kommer kika in här.

Ser att du blivit lämnad under graviditeten, jag blev lämnad i augusti och väntar mitt första barn i nov. Skönt att se att det löst sig för dig, är säker att det blir så för mig med men känns ofta rätt så tufft just nu.

2010-10-02 @ 11:06:49
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0