fyf...

Ska försöka att inte använda sånna ord! Natten från helvetet var kommen. Lykke är täppt. Ville inte sova (förstår jag) varken på mig eller i sängen så jag fixa till babysittern, ja så där sov min förkylda älskling inatt, tror vi vakna en gång i timmen och ibland två. Min hosta är värre än vanligt, och Lykke sover breve mig i sängen, vaknat och somnat om.. massa pruttar och en hel del diarre. Snälla säg att det är tänderna? Men att det inte kommer se ut så här varje gång en ny tand kommer. (inget jag hört iofs) Men orolig blir man. Tuff ensamstående tid i sådanafall.

Har hittat en massa nya bloggar sen vi gick upp kl sju imorse. Mycket trevliga också.

Och bestämt mig för en overall, svårt val. Såg en grym skjorta också.
Lindex är inte så dumma i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med dig, Lindex har mycket fint. Fin overall och jättesöt skjorta.

Hur har det gått med lilltjejen nu?

Jodå magen min mår bra, liv och rörelse där inne =)

Kram

2010-10-03 @ 11:22:30
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Hanna Z

Ja i början var jag uppe varje natt, fram till vecka 16, 17 typ har jag för mig. Då hoppas jag att det dröjer ett par veckor till innan dom kommer tillbaka då:)

2010-10-03 @ 17:12:05
URL: http://hannaz.se
Postat av: Hanna Z

Jag har fått kramp i vaden en gång under graviditeten, och satan i helvete vad ont det gör! Det var väl för nån månad sen så jag hoppas jag slipper det i fortsättningen..

2010-10-03 @ 17:20:24
URL: http://hannaz.se
Postat av: Patricia Lindh

Vilken otroligt mysig blogg du har måste jag få börja med:) och lykke är så extremt fin.



Wilja sover väl sådär nu, hon är verkligen GENOMFÖRKYLD och vaknar mest av att hon är rädd när hon inte kan andas genom näsan! "/ men annars så går de helt okej. Näsdroppar + nässugen är bästevännen just nu! Hoppas de går bättre föe er.



Kramar!

2010-10-04 @ 11:02:28
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0