5 månader &..

Idag är min lilla (läs stora?) Lykke 5 månader. Tiden har gått så himla fort och jag är så glad över att få ha dig här min ängel.

Bvc stod på schemat, 5-månaders vaccination. Jag är inte rädd för sprutor men att se min lilla bebis smärtas så gör ont i en mammas hjärta. Jag grät på BB då det var dags för pku-testet. Nåväl, 3 månaders sprutan var det ingen större reaktion på. Ingen feber, knappt nått skrik. Men idag, herregud.. konstant skrik i säkert 20 min. Inte ens mat hjälpte. Fick på Lykke kläder och mat i vagnen sen 5 senare somnade hon. Jag gick till maxi, lite ersättning och välling behövdes. En dricka och macka på Waynes hos gudmor sen gick jag hem. 7 km och Lykke sov hela vägen. Vilken underbar höstdag, promenader är guld värt speciellt när det ger resultat på magen.

♥ 5 månader

1 månad ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

hon är ju bara så himla fiiin ! :) synd om stackarn som fick spruta, förstår att det gjorde ont i ditt hjärta då !

2010-10-04 @ 18:09:38
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

grattis till stora tjejen :)



sv: det är en pulverdiet. det finns olika paket man kan välja i mellan beroende på hur fort man vill att det ska gå. och det smakar gott om man jämför med nutrilett och alla dom där märkena.



man byter ut 2 mål om dagen och äter tillexempel en shake till frukost sen mellanmål en frukt sen en shake till lunch och sen mellanmål och sen vanlig middag. men då ska man tänka på vad man äter :)



om du vill ha mer information kan du kontakta min coach?!



2010-10-04 @ 20:51:35
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

grattis till stora tjejen :)



sv: det är en pulverdiet. det finns olika paket man kan välja i mellan beroende på hur fort man vill att det ska gå. och det smakar gott om man jämför med nutrilett och alla dom där märkena.



man byter ut 2 mål om dagen och äter tillexempel en shake till frukost sen mellanmål en frukt sen en shake till lunch och sen mellanmål och sen vanlig middag. men då ska man tänka på vad man äter :)



om du vill ha mer information kan du kontakta min coach?!



2010-10-04 @ 21:17:41
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Mamma till Nim ♥

Grattis Lykke :))



Ja jag tycker simmet varit givande. Och seda är det ju lite grejen med att man är uppbokad varje lördag på det. När man betalt så missar man ju inte gärna. Och det blir en mysig grej utav det :) Sedan har vi inte badkar hemma och Nim älskar ju att bada. Så vi tycker absolut att det är värt det.



Bättre med snoret, nu är han bara lite hostig. Men pigg förövrigt. Imorgon ska vi nog iaf gå ut och gå.. så han får komma ut lite :)



Ja jag får se till att åka till Ullared när jag är hos mamma. Det är bara kust till kust, inte så långt :) Härifrån tar det för lång tid.. sen handla sen hem liksom. Nej fy..



Kramkram

2010-10-04 @ 22:14:00
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 27

Tack! Ja, jag ser fram emot 3D supermycket :D

2010-10-05 @ 09:54:04
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 27

Ja, hon har buffat där inne nu under morgonen och jag känner ingen värk alls längre, men man blir ju så jäkla orolig för att göra illa de små liven :) Bilder kommer sen, håll tummarna för att de blir bra :)

2010-10-05 @ 10:25:48
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: sara

Hej jag ser gärna att du slutar kommentera mig blogg, du kanske borde fråga din nära vän evelina vad hon sa om dig innan ni träffades när jag och hon promenerade från allum! hon berättade bland annat om varför du gjorde keijsarsnitt. så lägg bara av att vara inne på min blogg! jag kommer nu inte svara mer på kommentarer!!!!

2010-10-05 @ 14:19:56
URL: http://sarabromandet.blogg.se/
Postat av: Evelina-mamma till Leia





Haha sara seriöst visa att du är en mamma och en vuxen människa ist för att betee dig som en 14-åring! Och sen sluta upp med att ljuga och hitta på!

2010-10-05 @ 14:29:35
URL: http://eveliiiinaaa.blogg.se/
Postat av: ღ Saara Saariioniitaa ღ

fyfan vad sööööt :D!

2010-10-05 @ 14:39:14
URL: http://saarasaariioniitaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken liten goding i sina jeansleggings och blommig tröja. Så söt!



Roligt att du gillade mössan. Bara att höra av dej om du blir sugen på att beställa;)



2010-10-05 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0