dagen började inte alls bra

Jag somna fyra inatt, kunde verkligen inte sluta gråta.. efter den elaka kommentaren, men förstår egentligen inte varför jag lägger energi på det. Att hålla på och ljuga ihop att jag nekar Christian att träffa sin dotter är bara något han förlorar på. SÅ jag låter han, eller hans släktingar köra sitt race. Sen vaknade jag sex igen av Lykke ska ha mat se vid halv tio skulle vi upp, sötan ♥

Lykke har precis somnat i min säng efter 150 ml ersättning.. attans.
Louise kommer strax, vi ska ut och gå.. ska föreslå billingehus.. Så fint där uppe.
♥ jag älskar mina fina vänner som hjälper mig tillbaka vid sånna här tillfällen ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår dig, jag har valt att inte gå ut på bloggen med vad som hänt. Inte än i allafall.



Skönt att du har vänner och familj som hjälper och stöttar, det är oerhört viktigt när något sånt här händer.



Kram på dig.

2010-11-15 @ 16:21:04
Postat av: Sanne - mamma till lykke

Nu vet jag inte riktigt vem du är men kan gissa mig till lite :) Jag gjorde det enbart för att den som skrev kommentaren antagligen läser min blogg.. vilket inte kan vara så många från pappans släkt.. och hur dom vet om den vet jag inte heller.. kram

2010-11-15 @ 17:16:15
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Jossie

Usch, förstår att du blir ledsen, hade jag också blivit. Förstår inte varför människor inte kan ta såna saker öga mot öga istället för att kommentera på en blogg..

2010-11-15 @ 20:28:48
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: teddy

Ush vännen.

Jag förstår att man nästintill inte vill älta sådana hemskheter men man gör det iaf. Det är som jag och försäkringskassan.

Man vill inte sprida bensin i elden men å andra sidan så är man inte mer än människa och har rtt till sina åsikter och sina känslor.

Dessa idoter vet inte vilken underbar liten tös de går misste om.

kram på er

2010-11-15 @ 21:08:08
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menar inte att vara elak, men om man är känslig och inte vill ha folks reaktioner kanske man inte bör dela med sig av saker som står mellan två människor till allmänheten?

2010-11-15 @ 21:18:19
Postat av: Sanne - mamma till lykke

Det handlar inte om reaktioner..



Det handlar om att henns far ljuger så hela han blir svart. Och du har ju inte heller med saken och göra, du känner inte mig heller.. Varför lägger du dig i och är anonym.. jag vet allt vem du är. FEGT.

2010-11-15 @ 23:06:01
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Lisa

uscha gumman då :( skönt att du har vänner iaf som ställer upp och bryr sig! såna vänner är guldvärda!



vad blir det för mys åt er idag då?

idag ska det dejtas lite med vänner och sen blir det nog innebandy ikväll med..

kramar!!

2010-11-16 @ 08:02:21
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej gumman.

VAD ÄR DET JAG LÄSER?



Du ska väl inte behöva förklara dig för någon! Vad ledsen jag blir när folk bara ska hålla på - TA INTE ÅT DIG!



Det är nuet som räknas, inte vad som varit! Och vi alla vet ju vart han står idag. Och hur delaktig han är i Lykkes liv. Det viktigaste är vad du vet. Inte vad alla andra tror sig veta.



Och TACK, intervjun gick nog bra. Vi får se :)

Jahapp, dax att ringa förskolor.. :P



KRAMIS, skickar lite extra styrkekramar

2010-11-16 @ 10:55:26
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0