Dag 5 - Vad är kärlek?

oj, kärlek för mig är så mycket, men ska försöka förklara så bra det bara går.

Lykke är den största kärleken jag har. Att älska ett barn som fortfarande lever i magen är inget jämfört med att ha sin älskade utanför. Barn är den största finaste gåvan man kan få här i livet. ♥

Kärlek för mig är man visar för den man älskar att man uppskattar varandra, tillit, tro, och det viktigaste av allt, just kärlek.

Att just ha sin älskade där. Som ställer upp för en, ger komplimanger, som är romantisk, eller bara en puss eller kanske en ros för att visa sin kärlek. Eller några fina ord. Som finns där när jag tvivlar.

Min mamma är en stor kärlek för mig. Oj det går nog faktiskt inte förklara riktigt.


Mina underbara vänner är också kärlek, väldigt viktig sådan. Sånna man kan prata, skratta och bara vara med.


För mig är kärlek också ett fint hem, just det hemmet "vi" har byggt upp, där minnen finns, allt skapande. Oss.


En annan kärlek jag ska ge är till Lykke, hon ska få en bättre uppväxt än vad jag fick. Ingen oro, tårar, problem.


Jag letar väntar fortfarande på den manliga kärleken. Den som visar kärlek för mig, får kärlek tillbaka.



Jag och älskade Lykke ♥ & älskade gudmor Emelie med Lykke ♥



älskade Julia med Lykke & Jag med Lykke hemma hos Sarah. Bilden skickade jag in till tidningen. Min älskade är 2 veckor. 


 
Min underbara mamma & jag i Turkiet, augusti 2009. ♥


Kommentarer
Postat av: Veronica

Aaa men bara skita i dem. Vill de fortsätta läsa så ska de låta dig välja vad du vill och inte vill skriva om. Så bara skita i !!



Jadå det gick nog bra, vi får se när han ringer :D



Hoppas ni haft en bra dag! Kram

2010-11-16 @ 18:02:21
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Therese

Fint skrivet! Svårt att skriva om, men tänker man att man redan har all kärlek, dvs inget saknas brukar kärleken komma till en. kram

2010-11-16 @ 18:16:20
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0