Dag 2 - Min första kärlek


Är ingen småflirt direkt... Min första också stora kärlek hette Stefan. Vi träffades för första gången den 2e december 2005. Han var från Alingsås och bodde hemma hos sina föräldrar. Vi började prata på nattstad, (typisk träffa-kille-sida eller?) Jag minns exakt vad han hade på sig. Ett par blåa då snygga Lee-jeans, en Fred Perry pike, ett par ASFULA spetsiga krokodil skor och en svart parkas, och han var 2,01 cm LÅNG. Och han hade en gudomlig parfym... Jean paul gaultier. Och än idag luktar den parfymen ljuvligt gott. 2005 hade jag precis börjat gymnasiet men jag var så skoltrött och det gick så bra mellan oss så fyra månader senare i Mars 2006 flyttar vi ihop. Tänkt så att jag skulle gå klart gymnasiet i A-sås men så blev det inte heller, skitnervös var jag för att berätta för mina föräldrar att jag hade fått ett jobb, tack vare denne underbara Stefan. Januari 2007 senare fick vi en egen lägenhet i Göteborg (Frölunda), vilket vi båda blev glada över.. Vi båda jobbade ju där. I augusti/september började vårat förhållande svacka och jag blev skraj och flyttade hem, utan att Stefan visste, men däremot hans föräldrar och dom stöttade mig. Det svåraste men lätt det bästa jag gjort. Vi var ett par nästan i 2 år.

(jag har fortfarande kvar alla nallar från vårat förhållande. Inte för att jag inte glömt honom men dom är sååå fina. Okej, jag erkänner. Jag tänker på honom för att han är en sån fin kille. Han har idag tjej och dem planerar barn och jag har min lilla tjejja här).... inte letandes men drömmer om en viss speciell man.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 33

Det är massa som tipsat om att hyra, hoppas hoppas hoppas att det går här i Norge/Oslo också. Ska kolla både med sjukhuset och barnbutikerna :)

2010-11-13 @ 20:12:44
URL: http://madeleines.se
Postat av: Lisa

ja du kommer garanterat att hitta din man en vacker dag du med, det är jag säker på!



men hur gör ni för Lykke då? vet hon om sin pappa och träffas de eller hur gör ni? om man får fråga! du behöver inte svara om du inte vill..



hoppas att du får en bra dag!

kramar.

2010-11-14 @ 12:31:37
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej gumman, mkt roligt att läsa här :) Tack för att du delar med dig!



Nää har han nog ingen kris.. inte än iaf ;)



Vi har en jättebra kväll!! Var verkligen super :)



Hoppas er helg varit bra, många kramar

2010-11-14 @ 20:36:12
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0