slut på oroliga nätter?

Godmorgon FREDAG! ♥

Redan fredag och IDOL igen, JAY och OLLE är mina favoriter. Olle är ju sååå snygg också ;-)

Vet ni vad? Idag såg jag en vit prick sticka upp i Lykkes svullna tandkött. Och även förkylningen är borta, jag sa ju att tanden skulle kika upp när förkylningen är som bortblåst!  

Idag SKA vi stanna inne, det sa jag igår med men vi gick ut vid två och var inte hemma förren elva. Först fika med Lindore och hennes söta Theo. Sen hem till henne sen hem och hämta bilen sen in till stan på Tomtenatta ;-) Härligt med Jul även om inte vi firar med släktingar. (har vääääldigt stor släkt) I år blir det bara jag, mamma och Lykke.



Ser ut som kräka men påminde mig om äpplemos i konsistensen. Det var gott ;-)


Kommentarer
Postat av: Carolina

grattis till lilla tanden! :)

ser också fram emot idol ikväll, heja jay! även om det vore kul om en tjej fick vinna, känns som att det var längesen nu!

2010-12-03 @ 14:57:11
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0