lång dag

Minst sagt. Som sagt tidigare, Gudmor är ju ledig två dagar i veckan och då är det aaaaldrig lugnt för min och Lykkes del. Das esplanaden, det är ju så himla skönt att gå där. Ica maxi, alla möjliga bra bas-affärer. Och det bästa, apoteket, HM, gina, Lindex & kappahl. Spring i vartenda affär. Lunch på Waynes, jag är en dressing-människa så räksallad och ceasardressing fick det bli, tro det eller ej men sjukt gott ihop.

Mammas fjuttiga lilla bil inpackad med vagn i baksätet, haha. En liten fjuttig lindex påse med leggings till mig och Gudmors resten. craaaazy shopoholic girl.

Vi var ju även på Lucia-firande i området här. Helt ovärt, jättedåligt dessutom. Tycker inte en av tärnorna tar upp mobilen innan varje ny låt, för att visa resten i vilken ordning dom kommer i.

& hädanefter är det jag som har med mig bärselen överallt. Lykke har varit underbar hela morgonen och ett monster hela tiden under tiden på das craaazy shopping. Har känt mig irriterad på henne, otroligt jobbigt för jag förstår inte vad som händer. & jag blir ledsen. Jag älskar min lilla tjej ♥ och imorgon är en ny dag.




Sötan på Waynes


Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman..



ja såna där dagar känns allt åt h*vete alltså.. är ens barn ledsna så är det jobbigt om man inte vet varför :( och hur ska man kunna göra det när de inte kan prata?



ja jag hoppas verkligen att hon har en bättre dag idag iaf! brukar ju bara ha dessa dåliga dagar någon gång ibland iaf, som tur är!



men shopping lät skoj :) en mysig dag!

det gillas..

vad gör ni för mys idag då?

vi har en hostig son här hemma så det blir bara lugnt ÄNNU en dag för oss.. börjar bli rätt less på lugna dagar nu :( och så är det SNÖKAOS ute! så ja, inte vill man gå ut i det heller ändå..



kramar!

2010-12-16 @ 09:34:35
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: AnnaMalin

Men så söt hon är lilla tjejen! :-)

2010-12-16 @ 10:16:56
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Postat av: emelie

ill du också tjäna pengar på din blogg ?

Gå med här få får du 50 kr i startbonus!

Snabbt och enkelt.

http://ads.frossle.com/click/23449-10000-10033/



Mvh Emelie



2010-12-16 @ 16:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0