lång dag





Underbara Lykke ♥ Med nya leksaker från Morfar & Mia.
Härlig ljuslila manchestertunika från Wheat köpt på Lilla Helsingborg. Vita bomullsbyxor från Ebbe. Den butiken skulle jag vilja besöka men fööör långt till Helsingborg, tyvärr. Den rosa Tröjan & Body köpte jag idag på Lindex mellandagsrea. Mer rea tack! Lykkes leksaker är ifrån Fisher-price & Belino.



 

Underkläderna

kanske är väldans privata, men så sjukt snygga så måste visa.  Mia stickade både mina och Lykkes vantar. Underbart material. Ullkanterna ska nog värma i vinterkylan. :-)

Jobbade ett par timmar på förmiddagen. Inte jobbvan som jag är just nu... så lite varm blev jag allt :-) när allt folk skulle fika mellan all shopping på mellandagsrean.

Bilderna är tagna med mina nya Videokamera/kamera. Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Josefine

hehe ja det börjar verkligen synas ordentligt nu, känns inte som att det gjort det tidigare ! men det är härligt att veta att bebis växer ;) hoppas att du haft en underbar julhelg och god fortsättning !

2010-12-26 @ 19:00:21
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Josefine

haha ja det är väl så kanske, man ser inte själv att det händer något :) jag är beräknad 4 april, känns som att tiden bara rusar iväg !

2010-12-26 @ 19:28:52
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: I

Hon verkar nöjd med julklapparna! :)

2010-12-27 @ 14:18:42
URL: http://ifunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0