fortsatt bra dag

Jag har varit bra humör idag, så fort jag kom utanför dörren blev det faktiskt bra direkt.

En sak förstår jag inte;
Jag klagar tydligen mycket? Ett mammaliv är ingen dans på rosor jämt, ibland tar det emot. Ibland inte. Ogillar man något talar man om det, jag gör det iallafall. Fick en kommentar om varför jag behöll mitt barn om jag är så vek? Okej, jag är en känslig person med dåligt tålamod, dåligt psyke (haft sedan 13 års ålder), och klagar men ska det hindra alltid kommer man ingenstans i livet?
Jag tror att nästan alla mammor någon gång i livet klagar? Om inte har jag hört fel eller uppfattat fel.
Vad fan (ursäkta) har du som är anonym med mitt liv och göra? Tycker det är ganska fegt om man vill klaga utan att visa vem man är. Då kan man lika gärna låta bli.
Är inte ett skit rädd för att få kritik, detta är ju mina åsikter, vad jag tycker är rätt eller fel.
Och om just DU kommenterade inlägget innan om att jag mår illa och inte har någon matlust behöver ju inte ha med mitt mammaliv att göra? Jag älskar min dotter mer än allt annat ♥ och det är tufft att vara ensamstående, men jag älskar det! Jag är glad över att jag fått min dotter. Barn är inget man bara har, det är något man får om man har tur. Och det är inte alltid så lätt att bli med barn heller. En annan sak jag sett med egna ögon är att jag bara blivit ihop med Lykkes pappa just för att bli gravid? Haha vilket skämt.

Och jo, jag har rutiner för Lykke. Det står! Det här gör mig arg, förtvivlad, ledsen.


Kommentarer
Postat av: marlene

Fy fan vilken jävla idiot som skriver så om dig och Lykke!! stå på dig och ta ingen skit!!



KRAM

2010-12-08 @ 09:11:45
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej gumman,



Skit i vad folk skriver hörru. Inte lägga energi på det. Bättre du lägger den energin på Lykke :)



Vad ska ni hitta på denna onsdag?

För oss blir det hemmamys på hög nivå!



Många kramar från oss

2010-12-08 @ 09:26:13
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: SaraB

Sanne, strunt i vad alla säger. Du ska veta att jag är grymt imponerad av dig och hur du tar hand om lilla Lykke! Du är en helt fantastisk mamma, glöm inte det. Stor kram från mig och Alwin!

2010-12-08 @ 21:00:04
Postat av: Lisa

ja läste kommentaren från den där saken..

jag tycker som föregående talare att du ska strunta i det!

det är din blogg, du skriver vad du känner och tycker!

och alla har vi våra nergångar, säkert minst en gång om dagen! hallå?! vilken värld lever annars denna person i.. suck!

jag tycker du är jätteduktig som ens orkar vara ensamstående mamma, jag vet ju vad det innebär att ha barn!

det är ju det bästa som finns på alla sätt och vis, men de tar mkt energi..

grejen är den är att du inte klagar mkt, så hon hade iaf ingen rätt att skriva sådär!!



sköt om dej och ha en bra dag vännen!

kramar.

2010-12-09 @ 08:02:04
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0