Dag 15 - Mina drömmar

familj;
♥ Att få ett eller två syskon till Lykke, väldigt viktigt för mig.
♥ Träffa just "han".
♥ Förlova mig och gifta mig med en och samma man.
♥ En papillon.

hem;
♥ Ha en stor lägenhet med w-i-c, högt i tak och stora badrum.
♥ Audi eller Volvo. Gärna en svart.

resor;
♥ Åka till Miami och Thailand. Och till Indien och Filippinerna igen.
♥ Ha varit i Turkiet 20 gånger innan jag dör.
♥ Åkt gondol.
♥ Besöka Venedig och Rom.

mig;
♥ Gå ner 20 kilo.
♥ Utbildad barnmorska & nagelterapeut på fritiden
♥ Kunna läsa andras tankar, eller vissas.



Drömmar som slagit in och som gjort mig lyckligt lottad;

♥ Är att få ha rest mycket och sett en del av den stora värld vi lever i. Grymt orättvis.

♥ Fått världens underbaraste dotter. (ville ha barn väääldigt tidigt, men trodde inte att jag skulle vara 19 och bli gravid)


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vilka härliga drömmar!

drömmar som du kommer att uppfylla med :)



vad gör ni denna helg då?

här ska det bli en massa kalasanden bara..

idag är det barnens faster som ska ha kalas och imorron är det barnens morfar som ska ha kalas!

men det blir mysigt det med :)



ha de bra gumman!

kramar!

2010-12-04 @ 09:41:49
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0